Op naar Varanasi - Reisverslag uit Khajuraho, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu Op naar Varanasi - Reisverslag uit Khajuraho, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

Op naar Varanasi

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

10 Februari 2010 | India, Khajuraho

Hoi Hoi,

We hebben net weer heerlijk mild gegeten op een dakterras. En zo gaan we onze spullen gereed maken voor de volgende plaats Varanasi. Daar verblijven we 2 nachten om vervolgens naar Jim Corbett National park tegaan, dit hebben we vandaag besloten omdat we nog een extra dag hadden die we nog niet ingevuld hadden.

Vandaag toch geen fietsen gehuurd, we haden meer zin om te lopen en voor erwin z'n rug was het ook het beste om weer wat soepeler te worden.

Later vandaag hebben we nog een kort autoritje gemaakt naar een waterval maar doordat het niet echt het seizoen er voor was, was het een miezerstraaltje desalwelteplus hadden we een mooi uitzicht over de miniversie van de grand canyon ;).

Aan de achterkant van ons hotel op een heel groot terrein zijn ze een kermis en kraampjes aan het opbouwen omdat er over 2 dagen een landelijke feestdag aankomt ter ere van Shiva.

Vandaag ook nog een paar kinderen laten schrikken met m'n tongpiercing. Dat is mijn nieuwe tactiek als ze weer eens komen bedelen om chocola, rupies, euroos enz. Zijn ze gelijk stil ;p.

Dat was het wel weer voor deze keer ;)

groetjes Kim en Erwin

• 10 Februari 2010 - 15:48

Karin:

Haha, dat zal ze leren daar! Wat leuk dat jullie zo veel kunnen laten horen, net of we erbij zijn ;).
    We hebben hier weer wat sneeuw gehad. Dat missen jullie zeker wel he!

• 10 Februari 2010 - 18:00

Arina:

Kan je je niet laten masseren, Erwin? Misschien iets te riskant?
    Ik heb net 20 cm sneeuw geschoven, dus geniet maar lekker van de zon en de warmte!!! Groetjes.

• 10 Februari 2010 - 19:39

Ciel,Ruud,Fen,Chris:

Kinderen laten schrikken, wat ben jij gemeen Kim ;-)
    Erwin: veel sterkte met je rug! En pas op voor de tijgers straks in het Jim Corbett National Park!

• 12 Februari 2010 - 09:52

Papa En Tabitha:

Hallo luitjes, fijn om te horen dat jullie het zo goed hebben. Wij zijn ook weer heelhuids terug van de wintersport en we zullen jullie niet vermoeien met het aantal centimeters sneeuw en hoe leuk dat is! want dat wil je niet horen als het 26 graden is!!!! Kim: van harte gefeliciteerd, je hebt er weer twee broertjes bij! Sjaak en Guus. Kom maar beschuit met muisjes eten als jullie weer terug zijn..... Nog heel veel plezier en liefs XXXXXX

• 12 Februari 2010 - 15:55

Mama & Willem:

Hahahaha leuke manier om kinderen stil te krijgen.
    Jammer dat de waterval n miezerstraaltje was :(
    Was het fietsen nog te doen op die wegen daar?

grtjs