From Orchha with love - Reisverslag uit Orchha, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu From Orchha with love - Reisverslag uit Orchha, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

From Orchha with love

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

08 Februari 2010 | India, Orchha

Namaste allemaal!

Eindelijk een gelegenheid om een berichtje te tikken. De vlucht was goed verlopen en zaterdag zijn we vanuit Delhi vertrokken, maar in tegengestelde richting. We hebben de route aangepast omdat het toch beter was. Dus nu zijn we vanuit Delhi naar Mathura, Agra, Gwalior en we zijn nu in Orchha. Het weer is (sorry ;) ) echt lekker warm. Zo rond de 26 graden. Vandaag niet zoveel zon.
We hebben de afgelopen dagen alweer allemaal bruiloften gezien. Zelfs in Mathura was een bruiloft bezig in het hotel waar we sliepen. En gelukkig hebben we ook echt geslapen :). En een vuurwerk, gewoon midden op straat werd het afgestoken al het verkeer en de mensen passeerden alsof er niets aan de hand was.
Nu hebben we net in Orchha een rondje gereden en alweer aardig wat foto's gemaakt. We zijn nu in een winkelstraat vlakbij ons hotel en we gaan zo wat winkelen en een restaurant zoeken voor het avondeten want het is al bjna 6 uur 's avonds.
Morgen gaan we naar Khajuraho, daar blijven we 2 nachten. En je schijnt er te kunnen fietsen (Veilig hahaha).

Hopelijk kan ik jullie daar ook weer een berichtje sturen.

groetjes

Erwin en Kim

• 08 Februari 2010 - 12:29

Erwin & Kim :

Zoals jullie kunnen zien hier links bij de weersverwachting is het zelfs warmer dan 26 C!!!

• 08 Februari 2010 - 12:58

Patries:

jullie zijn lekker aan het genieten daar dus...lekker hoor..en gelukkig met mooi weer!!ben jaloers!!
    groetjes, patries

• 08 Februari 2010 - 13:03

Irma:

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeele fijne vakantie!!groetjes van ons allemaal

• 08 Februari 2010 - 15:51

Ellis:

Hoi Kim en Erwin, Nog gefeliciteerd. Hoop dat het een mooie reis wordt en ik zal alles lezen en de foto's zie ik nog een keer.

Nog een fijne reis en de groetjes aan Erwin

Groetjes van Ellis en Peter

• 08 Februari 2010 - 15:53

Opa Arie:

Mooi we leven met jullie mee.
    Geniet er van
    Opa Arie en Oma Geertrui

• 08 Februari 2010 - 16:03

Karin:

Hoi jullie,
    Fijn om te horen dat jullie het niet koud hebben hoor! :S De poesjes hebben het wel koud! Hier is het weer rond diepvries temperatuur.:'(

Tot je volgende berichtje en krabbels van de poesjes, doei!!

• 08 Februari 2010 - 20:03

Ruud, C,F En C:

Hoi Kim en Erwin,

Lekker aan het genieten? Wij zijn helemaal niet jaloers hoor (het vriest hier 6 graden ;-()
    Kus van ons allemaal

• 09 Februari 2010 - 14:23

Opa En Oma:

fijn dat de reis goed is gegaan.dat weer is ook lekker zeg,willen wij ook wel.wens je veel plezier toe kim en erwin.

de groetjes opa en oma doeiiii tot horens ...

• 09 Februari 2010 - 14:55

Willem En Edith :

Heerlijk die temperatuur hier, kan je een beetje warmte meenemen naar hier ;)
    Lekker genieten daar, denk dat dat wel zal lukken :D