Hobbeldebobbel - Reisverslag uit Khajuraho, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu Hobbeldebobbel - Reisverslag uit Khajuraho, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

Hobbeldebobbel

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

09 Februari 2010 | India, Khajuraho

Ram Ram,

Hier weer een berichtje van ons. Gister vertelde ik nog over het heerlijke weer hier. Nou we hebben onze tropische regenbuien ookal meegemaakt :). De eerste afgelopen nacht die was nog niet zo heftig maar wel met een beetje onweer. En toen we gingen eten bij ons hotel, we zagen dat de lucht al aardig donker begon te worden en het rommelde al een beetje. En net voordat ons eten geserveerd zou gaan worden barstte het los. Gelukkig konden we binnen zitten ;).
Vandaag hebben we een rit van ongeveer 200 km achter de rug (en in de rug) op zich niks spectaculairs maar de weg was een gatenkaas. Meerdere keren werd ik (Kim) gelanceerd achterin de auto. Maar het uitzicht was erg mooi. Groene velden met graan, mosterdgewassen en gele linzen. En op de achtergrond een gebergte.

Vandaag heeft Erwin zich weer laten verleiden tot het kopen van een klepperbeeldje (dit keer wel passend in de koffer ;))

Morgen gaan we Khajuraho verder verkennen en misschien per fiets want die worden op elke straathoek verhuurd ook in Erwin z'n maat.

Erwin en Rattan hadden nog een heftige ervaring gehad toen ze 's avonds in Gwalior een biertje wilden gaan drinken. Toen ze overstaken klapte er 3 motoren opelkaar vlak voor hun neus. Ze moesten allebei opzij springen. En niemand was wonder boven wonder gewond. Alleen een hoop schade aan de motoren.

Wat een erge kou in het kikkerlandje we zullen wat zon naar jullie sturen. Alleen weten we met de Indiaase post niet wanneer het aankomt :D.

Nou tot de volgende keer dan maar!

groetjes Erwin en Kim

• 09 Februari 2010 - 14:33

Oma :

is een aardig ritje op een geitekaasweg,maar hoor er ook bij .leuk als je fietsen kan huren hoef je niet alles te lopen he.nou weer geluk gehad met dat ongeluk dan zeg nou kim en erwin veel plezier .groetjes opa en oma