desert sessions - Reisverslag uit Udaipur, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu desert sessions - Reisverslag uit Udaipur, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

desert sessions

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

21 Februari 2009 | India, Udaipur

Hoi allemaal,

we zijn vandaag in udaipur aangekomen
de woestijn was echt supergaaf geen enge beestjes haha maar wel duizenden sterren.En onze cameldriver had zelfs met z'n mobiel bereik bizar he?
Na de woestijn hebben we 1 nacht in jaisalmer geslapen en daarna zijn we naar jodphur gegaan daar hebben we in een klein knus family house geslapen
Toen zijn we de bergen ingegaan en de overgang van woestijn naar groen en bossen was een aangename verandering. we hebben toen 2 nachten in ranakpur geslapen lekker rustig en geen stads herrie
Nu dus in udaipur net superduur gegeten met uitzicht op het lake palace hotel (octopussy/james bond)
Maar het was het geld waard

• 21 Februari 2009 - 23:26

Pa En Tabitha:

Zo te lezen hebben jullie het prima naar 't zin! Houden zo en alvast nog veel plezier de komende dagen. Wij gaan over 3 nachtjes naar de knisperende sneeuw, wel even anders dan waar jullie zitten; het scheelt zo'n 30 á 40 graden!!!!! Lieve groetjes XXX

• 22 Februari 2009 - 14:55

Jan & Elca:

Gegroet waarde woestijnratten......!!
    Hmmmmm, las ik daar het toverwoord "sterren"...enne...ook nog eens "duizenden"....allemaal voor jullie alleen???
    Zucht, het is oneerlijk verdeeld in de grote boze lichtovergoten bewolkte(hollandse) buitenwereld.....ha...ha... Maar..eh...als je toevallig nog een plekkie overhebt in jullie rugzakken, smokkel er dan eentje (zo'n fraaie Indiaase ster dus!) voor jullie geflipte familie-astronoom mee naar Dordrecht!!

Alvast bedankt
    en....
    Have fun and Clear skies!!

Jan

• 22 Februari 2009 - 19:45

Ceciel & Ruud:

Goed om te lezen dat jullie je zo goed vermaken! Wij vonden destijds (in Tunesie) de woestijn ook een heel bijzondere ervaring. Heel veel plezier nog met het vervolg van jullie reis!

• 01 Maart 2009 - 18:02

Linda:

hey kim en erwin
    wat een mooie verhalen heb je toch altijd weer
    erg leuk en boeiend om te lezen
    veel plezier tijdens jullie mooie reis en ik lees t allemaal wel gaaf hoorlirfs linda