Eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Bikāner, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu Eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Bikāner, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

Eindelijk een berichtje

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

14 Februari 2009 | India, Bikāner

Hoi Allemaal!

Eindelijk de kans om een berichtje te tikken. We zijn nu net in Bikaner aangekomen.
De vlucht was erg goed gegaan en om half 3 's nachts waren we in ons hotel. Echter een oog dicht gedaan hebben we daar niet want we werden wakkergehouden door de blaffende honden en een huilend kind. Gelukkig gingen we die ochtend door naar jhunjhunu. waar we vanochtend weer zijn vertrokken. Al veel gezien teveel om op te noemen. We kunnen hier nog geen foto's bijzetten maar hopelijk komen die nog wel ;)
Het is hier lekker warm zo'n 25 graden 's avonds koelt het wel snel af. Morgen gaan we een fort bekijken en zullen we ooknaar de rattentempel gaan. dan daarna naar Jaisalmer. Maar we zullen dan weer een berichtje plaatsen.
Nou, we houden het hier ff bij en tot de volgende keer maar weer

groetjes
kim en erwin

• 14 Februari 2009 - 12:30

Irma:

voor de temperatuur kom ik wel ff langs hoor,ben de kou wel zat hierzo!!

verder een hele fijne tijd toegewenst en geniet er van groetjes van ons allemaal..(K)

• 14 Februari 2009 - 13:25

Hump En Jimmy:

Eindelijk zeg! Dat duurde lang....en wij maar wachten..Wij wisten helemaal niet waar julie waren? Maar gelukkig heeft dat andere vrouwtje dat tegen ons gezegd. Het was wel ff schrikken dat er ineens een vreemde in huis was. Maar gelukkig heeft ze ook snoepjes bij zich. En ik (jimmy) hoef gelukkig niet achter de koelkast te verstoppen, achter de kast is goed genoeg. Ze heeft ons ook al lekker achter de oren gekrabbeld dus ze mag nog wel even blijven....Nu gaan we weer lekker in het zonnetje liggen...Tot de volgende keer!

• 14 Februari 2009 - 14:04

Leo En Hilda:

Leuk wat van jullie te horen

Tip. Als jullie nog de gelegenheid hebben om naar Varanasi te gaan dan moet je dat zeker doen

Gr Leo en Hilda de Ruiter

• 14 Februari 2009 - 15:51

Elca:

temp: grrrrr..
    veel plezier!!!!

• 14 Februari 2009 - 20:14

Fieke:

Lieve Kim en Erwin, geniet van jullie mooie reis, ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's!!

Kus

• 15 Februari 2009 - 08:37

Oma:

fijn dat alles goed verlopen is .en de temp is ook goed,zou ik ook wel willen.en veel plezier daar. groetjes opa en oma.

• 15 Februari 2009 - 10:42

René(viking):

hoy,
    Ja,voor die temperatuur wil ik ook wel ff langs komen,jammer dat ik niet op de fiets kan komen kijken ff.
    veel plezier en grtjs van rené.