buenos dias - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu buenos dias - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

buenos dias

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

14 September 2007 | Spanje, Madrid

hoi allemaal

gister zijn we op dolfijnenjacht geweest maar dat ging niet helemaal als gepland want ik werd zeeziek en we hebben geen enkele dolfijn of iets anders gezien echt balen
de boot was ook niet echt wat we ervan verwachtte en hij was hutje mutje vol ook niet echt prettig vooral als je je al niet echt lekker voelt
maar goed de wandeling op het dak van het eiland was wel helemaal super alleen ik had uiteraard weer last van wagenziek (ben eigenlijk eigenwijs geweest want moet bij de apotheek gewoon pilletjes halen en dat ga ik nog doen ;)
maar terug naar de wandeling onder leiding van een nederlandse gids hebben we een hele mooie wandeling gemaakt
we hadden een heel mooi uitzicht met wolken en in de verte tenerife
de weg terug met de bus liet op zich wachten want 1 van de 2 bussen had pech
er was al een nieuwe bus onderweg dus we moesten met z´n allen in 1 bus dat werd proppen maar na een stuk te hebben gereden werden we gedropt en de bus ging verder met de mensen die nog naar het westelijke deel moesten we zaten aan de oostkant en wij zouden met ons groepje verder afdalen en de bus tegemoet lopen
was op`zich ook een mooie wandeling
ik moet nu stoppen want m´n minuutjes zijn bijna op
groetjes kim en erwin

• 14 September 2007 - 16:29

Karin:

Je maakt nog eens wat mee op zo'n vakantie. En ik maar denken dat je een zon-vakantie ging houden:)

• 14 September 2007 - 16:35

Oma:

leuk hoor als je van alles mee maakt,alleen jammer dat je er ziek van word.maar verder veel plezier hoor
    groetjes

• 15 September 2007 - 08:32

Bas En Maxine+:

ziet er leuk uit, jammer dat je zeeziek werd =[ ik hoop dat je het naar je zin hebt daaro :)

And maxine says : de fotos zien er prachtig uit, ik heb altijd al naar psnaja willen gaan
    ik hoop dat jullie een fantastische tijd hebben.
    en jammer dat je zeeziek werd
    de truuk is om naar zoveel mogelijk dingen te kijken zee lucht vogels etc :)
    dat was wat ik altijd dit

Lots of Love Maxine

• 17 September 2007 - 10:46

Opa Arie:

Nou, nou jullie maken aardig wat mee.