hoi allemaal - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu hoi allemaal - Reisverslag uit Madrid, Spanje van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

hoi allemaal

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

10 September 2007 | Spanje, Madrid

hier een berichtje van ons twee
afgelopen donderdag was een erg lange dag voor ons eerst gewerkt en daarna s´nachts op weg naar schiphol
om half 6 vertrok ons vliegtuig om vervolgens om 9 uur plaatselijke tijd (1 uur vroeger) te landen
de vlucht duurde erg lang voor ons gevoel net zo lang als naar thailand
eindelijk bij ons hotel aangekomen moesten we nog wachten ook want het appartement moest nog schoongemaakt worden en pas om 1 uur zouden ze misschien klaar zijn
en om 2 hadden een afspraak met onze reisagente
en we waren al vanaf donderdag 7 uur s´ochtends wakker
dan maar de stad in op een terrasje wat drinken
na wat drinken en het stadje verkent te hebben gingen we rond 1 uur terug naar het hotel en ja we mochten ons appartement in
hoera snel ff douchen en door naar onze afspraak ¿dit was toch vakantie?
eindelijk konden we naar bed om half 4
we hebben wel zaterdag nodig gehad om bij te komen lekker bij het zwembad
zondag zijn we naar de hoofdstad Santa Cruz de Palma gewandeld en terug met de bus
en vandaag (maandag) zijn we naar het andere kant van het eiland geweest met de bus een behoorlijk peentjes zwetende rit omdat we steeds hoger de bergen in gingen en la palma is het steilste eiland ter wereld! dus we keken af entoe de diepte in dat wil je niet weten
zo dit was voorlopig wel weer een mooi verhaaltje
morgen hebben we een wandeling naar het dak van het eiland we beginnen niet helemaal onderaan hoor :)
en donderdag gaan we met een boot op zoek naar dolfijnen enzo

groetjes van kim en erwin

• 10 September 2007 - 20:23

Patries:

Nou ik hoor het al.tot nu toe vervelen jullie je nog niet!!Leuk om wat van jullie te horen!!Nog heel veel plezier daar, geniet er lekker van.
    Groetjes,
    Patries

• 11 September 2007 - 13:12

Karin:

Het klinkt allemaal leuk! Ik hoop dat je een heleboel foto's hebt als jullie thuis komen!! ;)

• 12 September 2007 - 12:36

Ruud, Ceciel &zo:

Nou, dat was een bijzonder begin, zullen we maar zeggen... Hoe was Santa Cruz de Palma? Klinkt in ieder geval wel bijzonder! Leuk ook om naar de dolfijnen te gaan! Ilze en Mario vonden dat volgens mij ook heel bijzonder, dus wij zijn benieuwd naar jullie ervaringen! Verder alles goed? Geen gekke dingen gebeurd? Hier gaat alles gewoon zijn gangetje. Chris is druk aan het kruipen en Fenne kletst ons de oren van het hoofd. We hebben vanochtend toevallig nog even foto's bekeken van jullie (toen Fenne nog een baby'tje was). Fenne wilde gelijk even op bezoek bij jullie. Ja, dat zou ik op dit moment ook wel willen! Anders natuurlijk ook wel hoor!

Groetjes!

• 12 September 2007 - 16:00

Charlotte En Mike:

hoi
    jullie vermaken je goed zo te horen.ben al benieuwt na de foto's
    groeyjes en nog veel plezier