desert sessions II - Reisverslag uit Jaipur, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu desert sessions II - Reisverslag uit Jaipur, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

desert sessions II

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

24 Februari 2009 | India, Jaipur

Hoi allemaal

Daar zijn we weer! Ik bedacht me dat ik nog niks over onze chauffeur had verteld.Nou onze chauffeur heet rattan en kan heel goed autorijden haha want in india houd niemand zich aan de verkeersregels. Hij heeft ons tot nu toe naar goede hotels gebracht want we hadden niks vooraf geregeld dus als iemand ook naar india wilt Jan voor je sterren de woestijn in misschien??? ik kan het aanbevelen. We zijn in udaipur naar een heel leuke dansvoorstelling geweest (we hebben gefilmd) en na 1 nacht in Pushkar ook leuk maar veeeel hippies en het is een heilige stad waar geen vlees, alcohol genuttigd mag worden maar ondertussen.... we zijn dus nu in jaipur weer in een mooi guesthouse aangekomen we zijn hier voor 2 nachten en morgen gaan we de stad bekijken

groetjes

kim en erwin

• 24 Februari 2009 - 16:24

Karin:

Klinkt allemaal heel gezellig. Wat fijn dat de chauffeur ook meewerkt! Veel plezier!

• 24 Februari 2009 - 16:25

Irma:

Volgens mij komen jullie niet meer terug?;p

• 24 Februari 2009 - 19:38

Oma :

zo te horen gaat alles goed.wens jullie nog veel plezier,en goede tripjes overal heen.groetjes opa en oma.

• 25 Februari 2009 - 10:38

Mario En Ilze:

Hoi hoi vakantie gangers,
    Heerlijk om te lezen hoor al die verhalen.
    Wat ben ik benieuwd naar de foto's allemaal.
    Geniet er nog maar lekker van.
    Heel veel liefs, Ons.

• 26 Februari 2009 - 12:24

Ruud En Ceciel En Zo:

Hoi allebei,

Nou dat klinkt weer bijzonder! Wel naar jullie zin gehad in Pushkar? Bevalt India nog steeds? Al een beetje gewend aan het chaotische verkeer? Hier is alles ok. Beetje somberig weer, dus wat dat aangaat missen jullie niets... Wij wel natuurlijk...

Groetjes,

• 27 Februari 2009 - 14:13

Oompie Marcel:

he leuk hoor trippie india....hebbie meegedanst haha heeel veelplezier en genietervan grtjes hendrik ido ambacht