eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu eindelijk een berichtje - Reisverslag uit Cha-am, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

eindelijk een berichtje

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

09 September 2006 | Thailand, Cha-am

Hoi allemaal,
eindelijk tjd voor een berichtje,
Laten we beginnen bij de vlucht die was lang en vermoeiend erwin had wel de gewenste beenruimte maar we zaten bij de wc's en was erg rumoerig

toen we eenmaal in bangkok waren wist je niet waar je moest kijken
Het hotel was erg goed
en we waren zo moe dat we het liefst gelijk wilden gaan slapen maar het was pas 2 uur 's middags dus we moesten nog even volhouden
de volgende ochtend werden we opgehaald voor de eerste trip van 3 dagen
naar de drijvende markt geweest en een stuk gefietst op een te kleine fiets zelfs voor mij was de fiets iets te klein
daarna nog wat tempels bezocht en toen naar het hotel
dat was niet zo'n sucses
er was een wijziging en we kwamen dus niet het geboekte hotel maar in een klein hutje terecht en het personeel praatte geen woord engels gelukkig hadden we onze thaise gidsen die ons hielpen
de volgende dag zijn we naar de river kwai geweest en hebben we een treinrit gemaakt en daarna naar ons derde hotel gefietst op mountainbikes die ook niet echt groot waren
het hotel was nu wel wat er geboekt was en zag er goed uit
de volgende dag zijn we naar de olifanten geweest voor een ritje
dat was wat zeg echt doodeng met z'n tweeen schommelend en schuddend op de rug van een olifant
maar daar vertel ik de volgende keer wel over
ik ga nu naar het zwembad
groetjes kim en erwin

• 09 September 2006 - 10:47

Patries:

He vakantiegangers,

Jullie hebben al aardig wat gedaan zeg!!Jammer dat niet alles loopt zoals het moet,maar hoop wel dat het er verder gewoon leuk is.Is het weer ook nog redelijk,of heb je veel last van regen?Ben erg benieuwd naar de verdere verhalen en natuurlijk de bijhorende foto's!!Veel plezier daar nog!!Geniet er nog maar lekker van.

Liefs,

Patries

• 09 September 2006 - 10:59

Karin En Marco:

Zo te horen hebben jullie niet stil gezeten!! Ik hoop dat jullie straks nog wat dagen hebben om bij te komen..;)

• 09 September 2006 - 11:38

Edith:

Leuk, jullie reisverslag, al aardig wat gedaan zo te lezen, k benieuwd naar jullie foto's

grtjs Edith

• 09 September 2006 - 15:35

Oma En Opa:

leuk om dit te lezen kim en erwin.fijn dat jullie het leuk hebben daar, ach een misser heb je altyd wel op zo'n reis.inproviseren dan maar is ook leuk.nou een hele goede en fijne reis verder en veel plezier.fijn wat te horen van jullie
    groetjes opa en oma addink

• 09 September 2006 - 19:41

Mario En Ilze:

Hallo vakantiegangers,
    Wat een toestand allemaal.
    Gelukkig maar dat jullie een goeie gids hadden die jullie nog een beetje uit de brand heeft kunnen helpen.
    Het is wel spannend he op zo'n olifant rijden....
    (ik heb het hier in nederland een keer gedaan, maar doe het geloof ik liever daar waar jullie nu zitten hoor.)
    Nou geniet er lekker van.
    Hoe is het eten trouwens? Is het goed te doen voor Er?
    Nou we horen het wel.
    Dikke kus Mario en ILze.