regen regen regen - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu regen regen regen - Reisverslag uit Patong Beach, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

regen regen regen

Door: kim en erwin

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

13 September 2006 | Thailand, Patong Beach

hoi allemaal,

Vandaag maar even bij het zwembad gelegen want het begon weer te regenen gelukkig hebben we een overdekt terras bij onze kamer dus kunnen we ons daar verder vermaken
Gisteren zijn we bij een nederlands eetcafe geweest erg lekker kipsate met patat op
erwin een broodje gezond met patat mayo pinda

Vanavond gaan we waarschijnlijk door de uitgaansstraat van patong lopen en kijken of we de omgebouwde mannen herkennen zijn er veel van naar het schijnt
vrouwen mogen overal bij ze voelen en de mannen mogen en willen dat niet
iedergeval erwin niet hahaha BAH!!!!zegt erwin

het is hier nu bijna 6 uur 's avonds dus wij gaan zo weer eens kijken waar we gaan eten

groetjes

Erwin en Kim

• 13 September 2006 - 11:33

Karin:

:oops:Dat gaat lachen worden!!:D. Als hun der handjes ook maar thuis houden dan :lol:

• 13 September 2006 - 11:34

Karin:

:D Ennuh Kimmie, niet te hard knijpen dan he! :oops:

• 13 September 2006 - 11:46

Opa Arie:

Leuk deze berichten.
    We wensen jullie een goede reis terug. !

• 13 September 2006 - 15:11

Mario En Ilze:

Hahaha, ik sluit me aan bij Karin's reactie, dat moet lachen worden.
    En Er, wat ik me van jou van vroeger herinner waren 'meisjes' ook gatver.
    Je hebt er nou toch ook een aan de haak geslagen hihihihi.
    Veel plezier hoor!!!

• 13 September 2006 - 20:14

Opa En Oma:

nou kim zet hem op he.is een leuke leuke speurtocht zie het helemaal voormij.nou veel plezier dan maar,en de groetjes .....opa en oma

• 14 September 2006 - 13:40

Theovanzelst@planet.nl:

Hallo Kim en Erwin.
    En weer bekomen van de reis in het omhoog gaande vliegtuig en de daar omheen stijgende lucht van het toilet, zitten jullie weer veilig op de grond, d.w.z. op een ritsja of een oliefant. Zelf zit ik nu achter een pilsje en dat valt misschien nog beter te waarderen dan een ritje op een kameel in Blijdorp.
    Zo te lezen hebben jullie genoten van de Belgische frietjes met een mayopindo uit Indonesié neem ik aan, waar ze onder de grond groeien. Lekker vies zeg, en jullie maar genieten van die pinda-saus. Heeft Tailand dan geen eigen lekker eten? Nog veel bezichtigd begrijp ik uit jullie brief. Het A.D. hadvan daag een halve pagina over rondreizen door Thailanden waarin o.a. die dingen staan die jullie kunnen gaan bezichtigen of al hebben bezocht, zoals de River Kwai, enkele tempels en paleizen, de safarie met oliefant en de fietstaxie en ook de vele badplaatsen met tropische eilanden. In Zwijndrecht houden we het wel bij afbreken van de kerk tegenover jullie huis is niets meer over. De Technische school ligt tegede vlakte, een doof katje dat Zwervertje werd genoemd is overreden in Dordt, Eerst stonden er twee waarschuwingsborden langs de weg omdat het katje zich daar nogal eens waste, maar nadat de eerste was gestolen werd de andere verwijderd en is het katje dood.Nou, jullie zullen ook wel weer wat te vertellen hebben dus wachten wij met vreugde op jullie volgend brief(je). Groetjes mede namens Lien van haar een stevige kus en tot wederhoren.

Theo.

• 14 September 2006 - 17:41

Edith:

Wel grappig een nederlands eetcafe ;-)
    Jullie beleven veel daar in Thailand

grtjs Edith

• 15 September 2006 - 17:38

Ruud, Fenne En Ceciel:

Nou, jullie maken nog eens wat mee....