thaise massage - Reisverslag uit Ranong, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu thaise massage - Reisverslag uit Ranong, Thailand van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

thaise massage

Door: kim

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

10 September 2006 | Thailand, Ranong

hoi allemaal,

we zijn net in ons hotel in ranong aangekomen na onze lange autorit
het ziet er hier ook weer prachtig uit
het weer zit trouwens ook mee we hebben nog geen regen gehad
gisteren hebben we allebei een thaise massage gehad in het hotel
wat een ervaring was dat we moesten op ons buik gaan liggen ( we hadden een nek en rug massage)
en toen ging er bij ons allebei een thaise op ons rug zitten die aan de slag gingen met hun ellebogen en knieen
ze lagen helemaal in een scheur om erwin omdat hij rare gezichten trok omdat het er niet bepaald zachtzinnig aan toe ging ik heb er nog een beurse rug van
maar voor erwin was het zeer verkwikkend
en bevrijdend
na de massage nog wat met de dames gepraat over mijn piercings , ze schrokken zich rot van m'n tongpiercing hadden ze nog nooit gezien
vandaag ook nog prachtige natuur gezien met watervallen en heetwaterbronnen
foto's komen zo snel als het kan
Erwin heeft opzich niet zoveel keuze met eten
hij heeft al aardig wat geroerbakte groente met omelet op en natuurlijk met rijst
maar als hij de kans krijgt besteld hij pizza
We stoppen er nu mee en gaan eens even kijken wat dit restaurant op de menukaart heeft staan

groetjes

erwin en kim

• 10 September 2006 - 13:04

Edith:

Zal inderdaad heerlijk geweest zijn zo'n massage en een weldaad voor het lichaam. Gelukkig zijn ze daar niet zo groot ;-)
    Fijn dat jullie het daar zo naar jullie zin hebben
    grtjs Edith :-)

• 10 September 2006 - 14:04

René:

hoy Erwin en Kim,
    Als ik t zo leest,hebben jullie 't wel naar je zin.
    En dat is de bedoeling ook
    ,toch?
    Nou...nog veel plezier daar en een behouden thuiskomst,over 2 weken pas dan natuurlijk.
    groetjes René.

• 10 September 2006 - 17:20

Mario En Ilze:

OHHHH wat zijn wij ZO niet jaloers op jullie zeg!!!
    Wat moet dat lekker zijn zo'n massage, altijd al een keer willen laten doen. Fijn ook dat al die accomodaties zijn naar jullie zin zijn.
    Echt we wensen jullie een super vakantie, en zo te horen gaat dat lukken...

• 10 September 2006 - 17:29

Irma:

hoi kim en erwin,
    wat leuk dat jullie er al zijn.Waren die rare gezichten van de massage dan?:) ben benieuwd wat de rest van de reis met zich meebrengt!Heel veel plezier en geniet er maar van;p Fijne tijd jullie tweetjes, groeten uit limburg...

• 10 September 2006 - 21:29

Opa En Oma:

hallo erwin en kim
    goed te horen dat jullie het zo naar je zin hebben daar en dan een massage tussen door kan niet beter he.en het weer zit mee is ook meegenomen.verder nog een hele fijne tijd.
    groetjes opa en oma
    doeiiiiii.