Onweersbuien en stroomstoringen - Reisverslag uit Kochi, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu Onweersbuien en stroomstoringen - Reisverslag uit Kochi, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

Onweersbuien en stroomstoringen

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

10 November 2012 | India, Kochi

Namaskaram,

Zo nu even geen stroomstoring, gauw een berichtje want je weet maar nooit ;-).

Kozhikode bleek niet veel soeps dus reden we door naar Guruvayur waar het allemaal draaide om een tempel voor Krishna. Na een nachje in een benauwde kamer gingen we door naar Munnar. Ook weer schitterend met hoge bergen vol met theeplantages. Toen we hier aankwamen regende het pijpenstelen, maar het was wel aangenaam. 's Ochtends hebben we hier een wandeling gemaakt en toen werd ons het een en ander uitgelegd over de theeplantages. Erg leerzaam.
Gister vertrokken we richting Kochi, ook weer wat bekeken alleen het is hier wel erg toeristisch en zijn we wel blij dat we morgen verder gaan.

We hebben net trouwens weer lekker gegeten paneer butter masala met garlic chappati's. En vooral niet vergeten te zeggen dat het niet pittg moet zijn want anders is voor mij dan echt niet te eten. Is al eens voorgekomen.

Afgelopen nacht hebben we de zwaarste onweersbui tot nu toe meegemaakt. Het bed trilde er van, niet normaal was dat. En ook al regent het niet valt de stroom opeens uit.

Oja en de temperatuur......errug warm sorry mensen ;-P

Tot over een paar dagen,

Groetjes Kim en Erwin

• 11 November 2012 - 12:37

Brenda:

Hoi Kim & Erwin,

Leuk om jullie reisavontuur te lezen!
    Hopelijk geen regen, onweersbuien en stroom uitvallen meer.
    Lekker genieten en veel plezier in het mooie India...

Groetjes, Bren

• 11 November 2012 - 12:37

Brenda:

Hoi Kim & Erwin,

Leuk om jullie reisavontuur te lezen!
    Hopelijk geen regen, onweersbuien en stroom uitvallen meer.
    Lekker genieten en veel plezier in het mooie India...

Groetjes, Bren

• 13 November 2012 - 21:05

Stefan:

Hi Kim,

Leuk jullie verhaal te lezen. Ik hoop dat jullie ook nog veel zonnige dagen hebben. Veel plezier nog.

Groeten,
    Stefan

• 15 November 2012 - 19:33

Fenne & Chris:

Hoi oom Erwin en tante Kim,

We vinden het leuk om over jullie reis te lezen! Maar is er nog steeds stroomstoring dat jullie al vijf dagen niets hebben geschreven? Of zijn jullie te druk met vakantie vieren ;-)

Veel plezier nog de komende tijd!

Groetjes van Fenne & Chris

• 16 November 2012 - 12:43

Marijketje:

Hee Kimmutje en Erwin,

Leuk om jullie verslagen te lezen en wat een leuke foto's.
    Die vlinder is echt superrrrr......die spin wat minder :)

Gelukkig (voor ons maar minder leuk voor jullie) nog maar een weekje.......Meid ik mis je als een gek....

Geniet nog maar lekker van jullie laatste weekje en van elkaar.

Liefs, Rijkie (alias Marijketje)