Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Kalpetta, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu Daar zijn we dan! - Reisverslag uit Kalpetta, India van Erwin & Kim - WaarBenJij.nu

Daar zijn we dan!

Door: Kim

Blijf op de hoogte en volg Erwin & Kim

05 November 2012 | India, Kalpetta

Hoi Allemaal,

Eindelijk een computer met internet gevonden. We hebben al heel wat meegemaakt. De vlucht ging goed, zover een vliegtuig comfertabel kan zijn ;-) hebben we goed gezeten. Om 23:55 kwamen we aan in Bombay en het was daar 29 graden!!! Vandaar zijn we met een binnenlandse vlucht naar Bangalore gevlogen waar we om 04:45 aankwamen in de regen. Vrij snel onze chauffeur gevonden, Ramesh heet hij. En om iets over vijven reden we naar Mysore. Rond 11 uur hedden we een hotel gevonden en konden we douchen en omkleden.
We hebben hier 2 nachten geslapen en gister zijn we in district Wayanad in het plaatsje Sultan Batteri aangekomen. Vandaag zijn we naar een plek gegaan waar je uitzicht hebt op een waterval maar dat was een korte heftige wandeling. We moesten een stuk naar beneden en daar was niet echt een pad, dus voetje voor voetje naar beneden en dan kan je niet verder omdat je zo'n 2000 m de diepte in kijkt.... was niet helemaal Erwin z'n ding. Maar we hebben het overleefd. En het uitzicht was super! Daarna gingen we naar een meer en daar hebben we wat gewandeld alleen ik had tijdens onze autorit wat gezien namelijk hele grote spinnewebben met daarin grote spinnen. BRRRRRRRRRRRR op zo'n afstand nog wel ok maar als je dus een stuk loopt en je ogen worden naar boven getrokken en je ziet ze een meter of wat boven je hoofd nou ik had dus m'n sjaal goed om mn nek geknoopt. ze waren nog net niet zo groot als m'n hand maar makkelijk een glas erop zetten... ja een bierpul misschien. Maar gelukkig zijn er ook nog vlinders :p.
Morgen vertrekken we weer en gaan we naar Kozikhode een plaats meer bij de zee.

• 05 November 2012 - 16:57

Irma:

Nou een hele fijne vakantie zou ik zeggen, qua weer zit je beter als hier!En hopelijk zitten wij beter als daar met die grote spinnen..gatver..groetjes

• 05 November 2012 - 18:17

Edith:

Het ziet er mooi uit, die spinnen iets minder, zolang ze maar blijven zitten is het goed ;) grtjs

• 05 November 2012 - 21:12

Leo En Hilda De Ruiter:

Hallo Kim en Erwin.
    Leuk om jullie reisverslag te lezen . Een mooie ervaring. Geniet ervan

• 05 November 2012 - 21:38

Ceciel:

Wat een avonturen weer he? Leuk om te lezen hoor! Hebben jullie al wat gezien van het lichtjesfeest? Klinkt wel heel spannend allemaal, met die 'ravijnen' en die spinnen.... Leuke foto's ook trouwens.... Zal ze morgen eens aan Fenne en Chris laten zien. Zullen ze wel leuk vinden ;-0
    Nou geniet er lekker van en tot over drie weekjes...

Groetjes en een dikke zoen van ons...